משרדי ימ"ר לכיש
משרדי ימ"ר לכיש

במשטרה מאשרים: ימ"ר לכיש מעורב בחקירת הפרופילים הפיקטיביים באשקלון

עוד אומרים במשטרה כי עיריית אשקלון היא שהגישה את התלונה נגד הפרופילים הפיקטיביים ומדגישים כי לא מדובר בחקירה פוליטית, "הכל עבר אישור של שופט", אומרים. החקירה עדיין נמשכת ולפני מספר ימים נחקר חשוד בפרשה במשרדי הימ"ר

פורסם בתאריך: 30.9.24 16:07

     

סערת הפרופילים הפיקטיביים ובראשם כמובן הפרופיל המזוייף "יסמין סול" מעסיקים מאוד את עיריית אשקלון ובעיקר את ההנהגה.

היו לפרשה הזאת ספיחים שונים כמו ה"תשאול" שעברה עובדת העירייה ורדית אברג'ל בביתה של סמנכ"לית משאבי אנוש בעירייה, מלכה גרשון, בניסיון לברר אם היא זאת שעומדת מאחורי הפרופיל המכפיש. כזכור, האירוע הסתיים בתלונה במשטרה שהתפתחה לחקירה של המעורבים.

מטה מרחב לכיש. צילום: דור גפני

מטה מרחב לכיש. צילום: דור גפני

היה גם את פעיל פוליטי מקומי שעוכב לחקירה בחשד לזה שהוא עומד מאחורי הפרופיל "יסמין סול", והוא חשוב לציין נחקר בתחנת קריית מלאכי.

יחד עם זאת, המשטרה חוקרת ובודקת עוד שורה של פרופילים פיקטיביים אחרים, ותושב אחר מאשקלון אף זומן פעמיים למשרדי ימ"ר לכיש לחקירה בנושא, בחשד שהוא עומד מאחורי הפרופילים הללו והטלפון האישי שלו אף נלקח ממנו לצורכי החקירה. חקירה ראשונה שלו הייתה לפני כחודש והחקירה השנייה הייתה בשבוע שעבר.

במשטרה אישרו את דבר החקירה של הפרופילים הפיקטיביים ושאכן תושב העיר נחקר במשטרה, וכי מדובר בחקירה שהחלה מזמן עוד לפני האירועים של השלכת הרימון והצתת הרכב של הפעילים הפוליטיים.

עיריית אשקלון

עיריית אשקלון הגישה את התלונה על הפרופילים הפיקטיביים

במשטרה מציינים כי החקירה נפתחה "בגלל תלונות של עיריית אשקלון על כל מיני פרופילים פיקטיביים שמכפישים עובדים בעירייה ומהווים עבורם הטרדה מאיימת ופגיעה בפרטיות. ברגע שיש עבירה פלילית אנחנו נכנסים לחקירה", אומרים במשטרה. "לא חוקרים כל דבר וכל אימרה, אבל יש כמה דברים שכן נדרשים לחקירה אחרי שהחוקרים עברו על כל הפרסומים והוחלט שכן לתחקר את זה. ולא חוקרים את זה בגלל שזאת העירייה".

ימ"ר לכיש, כיום בפיקודו של סנ"צ שחר לוי, היא היחידה המרכזית של המרחב והיא אמונה על החקירות של הפרשיות המורכבות והחמורות ביותר, אם זה ארגוני פשיעה, עבירות כלכליות בסדרי גודל גדולים ומקרי רצח שונים. לכן היה מפתיע לגלות כי יחידת העילית הזאת, מתעסקת גם בחקירה כזאת. "זה בקטע של ניגוד עניינים, שיהיה נקי ולא קשור לתחנת אשקלון", אמרו במשטרה, "החקירה מתנהלת בתחנת אשקלון, ימ"ר לכיש סייעו להם בחקירה של החשוד בקטע של ניגוד עניינים. לא מדובר בפעולה מורכבת מדי. לא צריך להיות מופתעים, אנחנו נכנסים לכל מיני דברים… עצרנו אנשים לא פעם בגלל פוסט שמישהו כתב".

במשטרה גם דוחים את הטענות כאילו מדובר בחקירה שהיא פוליטית ואומרים: "אנחנו מתנהלים לפי דין. מערכת המשפט זה מנגנון פיקוח על מה שהמשטרה עושה. ברגע שאנחנו מביאים בפני בית המשפט את התלונה שהוגשה, בית המשפט הוא לא חותמת גומי ויש שופט שיושב וקורא את החומר, והוא יכול גם להחליט שלא להוציא צו ושאין סיבה לחקור ושופטים עושים את זה. אבל יש שופט שנותן צו זה שנותן גושפנקא שיש פה משהו פלילי שצריך להיחקר. פה הכל נעשה עם צווים ובתי משפט והכל".

באותו הנושא:

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר