אילוסטרציה. צילום: משטרת ישראל

מי זאת יסמין סול? פעיל פוליטי מאשקלון עוכב לחקירה בפרשת הפרופיל המזוייף

משטרת ישראל מקיימת חקירה פלילית על מנת לעלות על זהות מפעיל פרופיל הפייסבוק המזוייף "יסמין סול". במסגרת פעולות המשטרה, עוכב לחקירה פעיל פוליטי מאשקלון בחשד כי הוא עומד מאחוריו. "אמרתי לחוקרת שאין לי קשר לזה ושזה לא אני", סיפר הפעיל למקורביו

פורסם בתאריך: 13.9.24 12:43

     

קצת מפתיע, אבל מסתבר שמשטרת ישראל מנהלת בשבועות האחרונים חקירה פלילית על מנת לעלות על עקבות המפעיל של פרופיל הפייסבוק המזוייף "יסמין סול".

מדובר בפרופיל שעוסק בענייני עיריית אשקלון, ומפרסם פוסטים ובהם ביקורת בוטה על דמויות שונות בהנהגת העיר הפוליטית וכן וכן על פקידים בכירים בעירייה.

גורמים בעירייה הגישו תלונה במשטרה נגד הפרופיל הזה בטענה לאיומים והמשטרה החלה לחקור במרץ את העניין, כאשר אפילו יחידת העילית של מרחב לכיש – ימ"ר לכיש – נכנסה לעובי הקורה בחקירה הזאת.

אתמול, ישב פעיל פוליטי בבית קפה בשכונת מגדל באשקלון וכאשר התכוון לצאת מהמקום הגיעו אליו שוטרים והודיעו לו כי האו מעוכב לחקירה בתחנת המשטרה בקרית מלאכי. הם לקחו ממנו את הטלפון הסלולרי שלי ולפי גורמים המעורים בחקירה, השוטרים אף אספו טלפון סלולרי נוסף שנמצא בקרבת מקום ובו פעל אותו פרופיל מזוייף.

הפעיל הפוליטי נחקר בחשד לאיומים ולאחר חקירתו הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

"שאלו אותי אם אני יסמין סול ואם אני קשור לפרופיל הזה", סיפר הפעיל למקורביו, "אמרתי לחוקרת שאין לי קשר לזה ושזה לא אני והם יכולים לבדוק מה שהם רוצים, הכל פתוח. מה שהם ביקשו נתתי להם ושיתפתי פעולה והם שחררו אותי".

יסמין סול. פרופיל הפייסבוק המזוייף שמשגע את העירייה

יסמין סול. פרופיל הפייסבוק המזוייף שמשגע את העירייה

הפרופיל הזה מטריד כבר זמן רב את מנוחתם של בכירי העירייה, והדבר אף הביא לחקירה פלילית אחרת כנגד בכירה בעירייה וכן למעצר של תושב העיר.

זה קרה כאשר עובדת עירייה בשם ורדית אברג'ל התלוננה במשטרה כי נחטפה על ידי תושב העיר לביתה של סמנכ"לית משאבי אנוש בעירייה, מלכה גרשון שביררה עמה אם היא יסמין סול.

סרטונים שפרסמנו כאן, די החלישו את הטענה על החטיפה, מה שאכן הביא לשחרורו של החשוד, אך הסיפור הזה מלמד עד כמה מעסיק הפרופיל הזה את העירייה ומה שיותר מפתיע זה עד כמה המשטרה משקיעה משאבים בלגלות את זהות מפעיל הפרופיל.

במשטרה מצדיקים את החקירה הזאת ומסבירים כי מדובר בתלונה שהוגשה על איומים והיא נחקרת כמו כל חקירת איומים אחרת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר