מנסה לשדוד באיומי סכין
מנסה לשדוד באיומי סכין

צפו: תושב אשקלון מנסה לשדוד קופאית באיומי סכין

בתוך דקות ספורות ניסה האיש לשדוד פעמיים שתי קופאיות בשני מרכולים שונים בתל אביב וזאת באמצעות סכין יפנית. כתב אישום הוגש נגדו. צפו בתיעוד

פורסם בתאריך: 5.9.24 13:41

     

משטרת תל אביב עצרה חשוד בן 44 מאשקלון, אשר ניסה לשדוד שתי קופאיות בסופרים בתל אביב באיומי סכין יפנית, בהפרש של דקות בודדות. יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב הגישה נגדו כתב אישום.

צפו בתיעוד של אחד המקרים:

לפי כתב האישום, בתאריך 30 במאי 2024, בשעות הצהריים, נכנס החשוד לחנות פארם ברחוב החשמונאים בתל אביב ואיים על הקופאית באמצעות סכין יפנית, תוך שהוא דורש את הכסף מהקופה. הקופאית צעקה, ומנהל החנות שניגש למקום ניסה להדוף את החשוד ולהוציאו בכוח מהחנות. בתגובה, החשוד בעט במנהל, נופף בסכין לעברו ואיים עליו ש"יקבל דקירה". לאחר התקרית, עזב החשוד את המקום.

כעבור מספר דקות, נכנס החשוד לסופר נוסף ברחוב שינקין בתל אביב, ושוב דרש מהקופאית את הכסף מהקופה, תוך שהוא מנופף לעברה בסכין יפנית. גם הפעם, משלא הצליח לשדוד את הכסף, נמלט החשוד מהמקום.

בעקבות התלונות שהתקבלו, פתחה משטרת תחנת לב תל אביב בחקירה מקיפה. לאחר ביצוע תשאולים, פעולות חקירה רבות ואיסוף ראיות דיגיטליות ופורנזיות, הצליחו החוקרים לבסס את החשדות נגד החשוד בשני מקרי השוד.

לאחרונה, עם סיום החקירה, הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז תל אביב כתב אישום נגד החשוד, הכולל שני סעיפי אישום בגין דרישת רכוש באיומים, החזקת סכין ואיומים. בנוסף, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד עד תום ההליכים המשפטיים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר