מלכה גרשון, ורדית אברג'ל ואלי וקנין
מלכה גרשון, ורדית אברג'ל ואלי וקנין

עובדת עיריית אשקלון התלוננה במשטרה על חטיפה בגלל פרופיל פייסבוק מזויף

המשטרה עצרה לחקירה תושב אשקלון בחשד כי חטף עובדת עירייה והביא אותה לביתה של סמנכ"לית משאבי אנוש בעירייה וזאת על מנת לברר עמה אם היא עומדת מאחורי פרופיל פייסבוק שמכפיש את העירייה. סרטון שהציג סנגורו בבית המשפט הפריך את החשד. "לא ניתן לומר כי מדובר במי שאינה יכולה לברוח מהמקום", כתבה השופטת והורתה לשחרר אותו. "זאת ממש חטיפה", אומרת העובדת בתגובה. צפו בתיעוד

פורסם בתאריך: 20.8.24 19:30

     

ורדית אברג'ל, עובדת בעיריית אשקלון הגישה תלונה במשטרה וטענה כי נחטפה מביתה על ידי תושב העיר, אלי וקנין ונלקחה לביתה של סמנכ"לית משאבי אנוש בעירייה מלכה גרשון, שם עברה תחקור אם היא עומדת מאחורי פרופיל הפייסבוק המזוייף שמשגע את העירייה "יסמין סול" (אין קשר בינו לבין דמות אמיתית הנושאת שם דומה).

יסמין סול. פרופיל הפייסבוק המזוייף שמשגע את העירייה

יסמין סול. פרופיל הפייסבוק המזוייף שמשגע את העירייה

המקרה הזה התרחש בחודש יולי האחרון, ואת קורותיו גוללה אברג'ל במכתב ששלחה למנכ"ל העירייה. היא סיפרה כי וקנין שוחח איתה ושאל אותה אם היא "יסמין סול" ולאחר שהיא השיבה בשלילה, "תוך כדי שיחה הוא החל לנסוע עם הרכב ללא הסכמתי כשביקשתי לדעת לאן אנחנו הולכים הוא קיבלתי תשובה מידית כעבר כמה דקות שהגענו ליעד התברר לי שאנו הולכים לביתה של מלכה גרשון מנהלת כוח האדם בעיריית אשקלון".

היא סיפרה במכתב כי גם בביתה של גרשון היא נשאלה שוב אם היא עומדת מאחורי הפרופיל המזוייף. "השיח היה כאילו אני אשמה והיו בטוחים שזאת אני". אלא שלדבריה במהלך השיחה עלו פוסטים נוספים באותו פרופיל מוזייף וכך התברר כי זאת אינה היא. "בעקבות הפגישה נהיו לי לחצים חזקים אני לא ישנה בלילות אני לא מתפקדת", כתבה.

בתחילת החודש, בתאריך 5/8 הגישה אברג'ל תלונה במשטרה ואתמול, 19/8, היא שוב מסרה עדות במשטרה. לאור זאת עצרה המשטרה את וקנין לחקירה וזאת בחשד לחטיפה, איומים וקשירת קשר לביצוע פשע. וקנין הכחיש בחקירתו כי חטף אותה והסביר כי הם בני משפחה (אברג'ל הייתה נשואה לאחיינו), וכי היא באה מרצון לביתה של גרשון.

צפו בסרטון שהוצג בבית המשפט:

וקנין הובא היום לדיון בבית המשפט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. במהלך הדיון אישר נציג המשטרה, רס"ב קובי שריקר כי וקנין חשוד בקשירת קשר לביצוע פשע בצוותא עם מלכה גרשון. בשלב הזה שאל סנגורו של וקנין, עו"ד שרון וקנין, את נציג המשטרה האם גם גרשון נחקרה באזהרה ונציג המשטרה השיב כי היא נמצאת כעת בחו"ל.

בהמשך תהה הסנגור למה מבקשים להאריך את מעצרו של וקנין על מנת שלא ישבש חקירה אם כל הסיפור הזה כבר פורסם בעבר ונציג המשטרה השיב: "יש חשודה שצריך לחקור".

נציג המשטרה גם אישר כי אברג'ל טענה שהיא הוכנסה בכוח על ידי וקנין לביתה של מלכה גרשון ואמר: "היא לא רצתה להיכנס לבית, היא טוענת שהוא תפס אותה בחולצה בכוח והכניס אותה בכוח לבית".

מלכה גרשון

מלכה גרשון

אלא שאז שלף סנגורו סרטון שהפתיע אותם, בסרטון רואים אותם מגיעים לביתה של גרשון, "הסרטונים מראים שהוא מגיע עם הרכב, היא יורדת ראשונה, היא ניגשת לשער של מלכה וממתינה, הוא מגיע אחריה, מלכה יוצאת לשער ואנחנו רואים שאין שום כניסה ושום משיכה. יש כאן התנהלות של מי שמגיעה לביתה של מלכה מתוך רצון להגיע", אמר עו"ד וקנין בדיון.

גם השופטת סבין כהן התרשמה כך וכתבה בהחלטתה כי הטענות של אברג'ל לאלימות מצד וקנין לא עלו בתלונה הראשונה שלה, "הטענות בנוגע לאלימות זו או אחרת הם טענות מתפתחות שלא עלו בהודעה הראשונה. יצוין כי המתלוננת ציינה שהמשיב אחז בחולצתה. ב"כ המשיב הציג תמונות ממצלמות אבטחה ולא ניתן לראות בהם אחיזה בחולצה אך לא ברור האם התמונות משקפות את כל האירוע אך בוודאי לא ניתן לומר כי מדובר במי שאינה יכולה לברוח מהמקום כאשר המשיב והמתלוננת עומדים בפני פתח ביתה של אותה גברת שאליה הגיעו", כתבה השופטת.

ורדית אברג'ל

ורדית אברג'ל

בסופו של דבר סירבה השופטת לבקשת המשטרה והורתה על שחרורו של וקנין ממעצר ללא תנאים מגבילים.

תגובות: "אני פחדתי"

עו"ד שרון וקנין מסר בתגובה: "אנחנו שמחים שהשופטת סבין כהן בחוכמתה הרבה ידעה לאבחן את הראיות בצורה המיטבית ביותר וקבעה בהחלטתה להורות על שחרורו של המשיב. נראה איפה כי המשטרה בהגינותה ידעה שהצדק עם המשיב ולראיה שהיא אפילו בחרה שלא להעמיד את החלטה בפני ערכאת הערעור".

עו"ד שרון וקנין

עו"ד שרון וקנין

ממלכה גרשון נמסר בתגובה: "אני סומכת ידיי על המשטרה ועל בית המשפט ומשוכנעת כי האמת תצא לאור".

ורדית אברג'ל מסרה כי היא עדיין עומדת על כך שנחטפה ומסבירה: "אני התאבנתי ופחדתי זה מעשה שאסור לעשות. למה שאני אבוא לבית של מלכה ביום שישי? אם זה לא חטיפה? זאת ממש חטיפה. אני הלכתי בניגוד לרצוני".

במקביל לכך, בשבוע שעבר, פנתה אברג'ל לבית המשפט וביקשה להוציא "צו למניעת הטרדה מאיימת" (צו הרחקה) כנגד גרשון. בדיון שהתקיים במעמד צד אחד אישר השופט את הצו ודיון בהשתתפות שני הצדדים אמור להתקיים רק ביום שני הבא.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר