ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה
ביצוע מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

"פרצו את הדלת, כיוונו אלינו אקדחים": המשטרה עצרה את האחים דולב וניסן אלמקייס

"הוא התכוון לפגוע באחרים" אמרו במשטרה על דולב אלמקייס, לאחר שהוא ואחיו ניסן נעצרו בחשד לאחזקת נשק וקשירת קשר לביצוע פשע. עם זאת הבהירו במשטרה כי הם אינם חשודים בתיק של הרצח שהתרחש ביום שלישי השבוע בשכונת אגמים

פורסם בתאריך: 14.6.24 15:50

     

אתמול בלילה, מעט אחרי חצות, עצרה שוטרי ימ"ר לכיש את האחים דולב (30) וניסן (27) אלמקייס מאשקלון. הם נעצרו על ידי השוטרים כאשר היו באשדוד וזאת בחשד לאחזקת נשק וקשירת קשר לביצוע פשע.

במשטרה טענו כי הם החזיקו נשק ללא רישיון והתכוונו לפגוע באחרים.

שמם של האחים עלה מיד עם פיצוץ מטען החבלה ברכב ביום שלישי בשכונת אגמים, כאשר באשקלון הופצה שמועה לא נכונה כי הם היו ברכב.

הבוקר הובאו האחים לדיון בבית המשפט בבקשת שהמשטרה להאריך את מעצרם ב-7 ימים.

בדיון של האח דולב, טען סנגורו עו"ד אורן ששון, כי בעת המעצר השוטרים פרצו את הדלת ושלפו נשקים. נציג המשטרה רס"ב חנן אלמליח הכחיש זאת, אבל דולב עצמו אמר בדיון כי השוטרים נהגו בהם באלימות: "ישבנו בחדר, נכנסו פתאום פרצו את הדלת אמרו משטרה, כיוונו אלינו אקדחים הורידו אותנו לרצפה, מעכו לנו את הפנים. לא עשינו שום דבר רע", אמר.

לשאלת הסנגור, השיב נציג המשטרה כי אין שום חשד כלפי מרשו בנוגע לאירוע הרצח שהתרחש ביום שלישי. "הסברתי על מה הוא נעצר, קשירת קשר לביצוע פשע והחזקת אמל"ח, אם הוא היה חשוד ברצח אז היינו מייחסים לו גם את העבירה הזאת. אנחנו לא בתיק רצח… אם הוא היה חשוד היינו אומרים לו. הוא לא חשוד בתיק הזה", אמר.

סנגורו טען בסיכום הדיון כי המשטרה קודם כל יורה את החץ ואז מסמנת את המטרה, "הוא לא חשוד בשום דבר, הוא חשוד בדברים בעלמא שאומרים שהוא רצה לעשות. יש יותר מלשינים מאנשים, רק במקומות האלה", אמר.

השופט אבישי זבולון כתב בהחלטתו כי מעיון בחומר החקירה "נמצא כי עולה חשד סביר כאשר עילת המסוכנות מתוך הנסיבות המתוארות הנה ברורה" ולאור זאת האריך את מעצרו של דולב בשלושה ימים. בעקבות זאת הוארך בהסכמה גם מעצרו של האח ניסן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר