בניין עיריית אשקלון. צילום: אורי קריספין
בניין עיריית אשקלון. צילום: אורי קריספין

"עשרות אלפי ש"ח בחודש": הוארך מעצר חשוד בתיווך לשוחד לעובדים בעיריית אשקלון

תושב אשקלון נעצר בחשד שתיווך בשוחד בין חברת ניקיון גדולה לבין גורמים בעיריית אשקלון ומעצרו הוארך. בכיר בעירייה שנחקר בפרשה שוחרר אמש לביתו בתנאים מגבילים של הרחקה של מספר ימים ממקום עבודתו

פורסם בתאריך: 5.6.24 12:15

     

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של עמי כריסי, תושב אשקלון, בחשד שתיווך בשוחד בין חברת ניקיון לבין עובדי עירייה.

בכיר בעירייה וכן עובד עירייה נוסף שנחקרו בפרשה שוחררו אמש לביתם בתום החקירה וזאת בתנאים מגבילים. "מרשי אינו מעורב בכל עבירה פלילית", מסר עו"ד שרון וקנין המייצג את העובד הבכיר, "הוא נחקר מסר גרסה מלאה שהבהירה ללא כל ספק כי אין לו קשר לדבר וחצי דבר ולראיה היחידה החוקרת שיחררה אותו אפילו מבלי להדרש למעצר בית".

עו"ד שרון וקנין

עו"ד שרון וקנין

כזכור, אתמול נעצרו ועוכבו לחקירה עובדים מעיריית אשקלון וזאת במסגרת חקירה של להב 433 וכן רשות המיסים. החשד החל בעקבות חקירה של המשטרה בעיריית תל אביב, שם על פי החשד חברת ניקיון גדולה שיחדה עובדים בכירים על מנת להטות מכרזים לטובתה ולקדם את ענייניה וכן עיסוק בהלבנת הון וקיזוז חשבוניות פיקטיביות.

בעקבות התפתחות בפרשה הזאת, עלה החשד כי החברה שעובדת בניקיון הערים אשקלון ורחובות שילמה גם שם שוחד לעובדי עירייה.

בעקבות זאת נעצר כריסי ונחקר במשרדי היאל"כ שם הוא הכחיש את החשדות נגדו, והיום הובא לדיון בבית המשפט כאשר המשטרה דורשת להאריך את מעצרו ב-7 ימים.

להב 433. צילום: ניר קידר

להב 433. צילום: ניר קידר

"החשוד תיווך בין נציגים ועובדי עיריית אשקלון לבין גורמים אחרים אשר עובדים כקבלני ניקיון באשקלון וקיבל בתמורת כך כסף בשווי רב, באופן שיטתי", אמר נציג המשטרה בדיון.

בתשובה לשאלות של הסנגורית עו"ד חן בן חיים, השיב נציג המשטרה כי החשד הוא שכריסי בעצם תיווך בין חברות הניקיון לגורמים בעירייה ו"גזר קופון" של עשרות אלפי ש"ח בכל חודש, במשך כמה שנים. הוא גם סיפר כי שמו של כריסי עלה כחשוד רק בשבוע האחרון, ולא מתחילת החקירה.

הסנגורית אמרה בדיון כי אין הצדקה למעצר וכי ניתן להסתפק בחלופת מעצר. אבל השופטת דורית סבן נוי, החליטה להאריך את מעצרו בשישה ימים וכתבה כי ישנו "חשד סביר הקושר את החשוד לעבירות המיוחסות לו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר