מרוץ בדיונות ניצנים. צילום: מרתון ישראל
מרוץ בדיונות ניצנים. צילום: מרתון ישראל

בפעם הראשונה בישראל: מרוץ הדיונות בחולות ניצנים

מרוץ ייחודי של חברת מרתון ישראל בדיונות ניצנים יוצא לדרך, ויתקיים ב-28.6. אירוע הריצה יחל כבר ערב קודם, עם הרצאות, מסיבת שקיעה, מוזיקה טובה ולינה באוהל שטח או במתחמי לינה. רוצים להירשם לאתגר? הפרטים כאן

פורסם בתאריך: 13.6.24 10:32

     

חברת מרתון ישראל הכריזה היום על מרוץ חדש וראשון מסוגו בישראל DUNE RUN- דיונות ראן. המרוץ יתקיים ביום שישי ה-28.6 ויערך בשיתוף המועצה האזורית חוף אשקלון.

 

 

המרוץ יחולק לשלושה מקצים שיחלו ויסתיימו בחוף ניצנים: 10 ק"מ הכוללים כ-100 מ' טיפוס במעלה הדיונות, 6 ק"מ הכוללים 50 מ' טיפוס במעלה הדיונות ו 2.5 ק"מ הכוללים מטרים בודדים של טיפוס.

מרוץ בדיונות ניצנים. צילום: מרתון ישראל

מרוץ בדיונות ניצנים. צילום: מרתון ישראל

אירוע הריצה יחל כבר בערב הקודם להזנקת המרוץ, ביום חמישי ה-27.6, עם מסיבת שקיעה במתחם המרוץ ומוזיקה שתכניס את המשתתפים לאווירה. בהמשך הערב יתקיימו הרצאות מרתקות של דניאל קרן על מקורן של דיונות ברחבי העולם מסהרה, דרך דיונות השלג באנטרקטיקה ועד דיונות חולות ניצנים העושות דרכן לאזור ממצרים וסיפורו האישי של קב"ט המועצה אמנון זיו, בבוקר השבעה באוקטובר. לאורך הערב יקבלו הרצים את ערכות הריצה הכוללות את חולצות המרוץ המעוצבות ויעברו תדריכי ריצה לקראת מסלולי המרוץ שיוזנקו בבוקר למחרת. המשתתפים ילונו באוהלי שטח בחוף או במתחמי לינה בקרבת היישוב ניצן הסמוך.

"ריצה בשטח חול ים מצריכה כושר וחוסן מנטלי, ומעניקה בו זמנית חווית ריצה אחרת ושונה מכל מרוץ אחר בישראל", אמר עופר פדן, מנכ"ל ומייסד חברת מרתון ישראל. "אנו במרתון ישראל ממשיכים כמיטב המסורת להביא לציבור הרצים אירועי קונספט ייחודיים עם תכנים מגוונים, המשלבים מעבר לפן הספורטיבי, אתגרי ערכים כמו ערכי הטבע, שמירה על הטבע תוך שילוב קהילה מגוונת מכל רחבי הארץ. יהיה מאתגר על פיסת חוף הים הקסומה – חוף ניצנים, ואנחנו כבר מחכים לחוויה יוצאת דופן עם רצים מכל הארץ".

לפרטים נוספים והרשמה למרוץ, לחצו כאן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר