דודי סעדה. צילום: נדב ברון
דודי סעדה. צילום: נדב ברון

"נסייע לכל מי שאפשר": דודי סעדה עם תוכנית חדשה ברדיו אשקלון

הפעיל הפוליטי, דודי סעדה, החל בהגשת תוכנית שבועית ב"רדיו אשקלון" יחד עם חברו איתי לוי, שניהם תושבי המועצה האזורית חוף אשקלון. בתוכניות ששודרו עד כה הם ראיינו את שר הדתות הרב יעקב אביטן, שר המודיעין אלי כהן ואפילו הגשימו חלום לילד קטן שסובל ממחלה קשה

פורסם בתאריך: 8.2.21 14:11

     

"על הגבול" זה שמה של תכנית רדיו חדשה, המשודרת בכל יום ראשון ברדיו האינטרנטי "רדיו אשקלון". את התוכנית מגישים דודי סעדה, תושב המושב מבקיעים, לצד חברו הטוב איתי לוי מנתיב העשרה. התכנית משלבת בין אקטואליה וחדשות חמות, סיוע לבעלי עסקים, ויוזמות חברתיות מרגשות. כך למשל אירחו השניים השבוע את הילד אלעד ויס בן ה-7 מקיבוץ יד מרדכי המתמודד עם מחלת הדושן, והגשימו לו חלום לראיין את כוכב הילדים "דוד חיים", בקטע מיוחד ומרגש שגרר תגובות רבות.

אלעד ויס

אלעד ויס מתרגש לשמוע את דוד חיים

סעדה, דמות פוליטית מקומית שהתמודד בבחירות האחרונות לראשות מועצת חוף אשקלון, מספר כי הוא פועל למען תושבי המועצה גם כשאינו נושא בשום תפקיד רשמי. הוא ידוע כמי שמחובר מאוד לבני הנוער במועצה, ומסייע לקידום פרויקט מנהיגות בקרב בני הנוער, במסגרת זו הוא נמצא בקשר ישיר עם חברי עמותת 'הפורום למצוינות חברתית'.

בשנתיים האחרונות המשיך לטפח קשרים עם חברי כנסת ואישי ציבור, כמו לדוגמא חברו הקרוב השר אלי כהן, איתו נפגש לאחרונה לטובת גיוס תקציב לפרויקט סייבר לטובת בני הנוער של המועצה האזורית חוף אשקלון.

צפו בשידור:

לצד זה, התמקד סעדה בעיקר בעסקיו הפרטיים בחברת הנדל"ן "קבוצת מגדלי איתי" בה הוא משמש כמנכ"ל. החברה בונה במוקדים מסוימים ברחבי הארץ, ומתמודדת כל העת במכרזים לפרויקטים חדשים. כך למשל, התקבל בשבוע שעבר היתר בניה לפרויקט ברמת גן, עליו עמל סעדה חודשים ארוכים, "אין כמו חדוות היצירה", שיתף בדף הפייסבוק שלו. "אחרי חצי שנה של עבודה בירוקרטיה ומה לא, הגיע ההיתר המיוחל, והיום ישיבת התנעה ראשונה לפרויקט אלו הרגעים שרעיונות וחלומות הופכים למציאות".

סעדה ולוי הם חברים טובים, שמחזיקים בדעות פוליטיות מנוגדות מה שיוצר שיח מרתק, דיונים עמוקים וויכוחים פוליטיים מנומקים. עד כה הגישו השניים כבר ארבע תכניות שהפכו להצלחה עם תגובות רבות ואלפי צפיות. "יש המון נושאים שאני מחובר אליהם כמו מנהיגות והיסטוריה והשילוב ביניהם מרתק אותי. איתי חברי הטוב ואני מדברים בינינו המון על הנושאים האלו. בסופו של דבר החלטנו יחד על תכנית שתרכז את הכל. החל בפוליטיקה, חינוך, ובריאות. אבל החשוב ביותר הוא שהתכנית עבורי היא פלטפורמה לסייע לבעלי עסקים תושבי המועצה. המון בעלי עסקים פנו אלי בעקבות מצב העסקים הקשה בקורונה, ואנחנו נעשה הכל בכדי לעזור".

סעדה ולוי. חברים גם מחוץ לאולפן

מה יש בתכנית?
"מטרת העל של התוכנית זה לקדם יוזמות חברתיות וליצור פודקסטים אינטליגנטיים וענייניים שיוסיפו לסדר יום הציבורי. הפורמט מתחיל במה העסיק אותנו בשבוע האחרון. לאחר מכן נראיין דמויות מקומיות וארציות, כך למשל בתכנית הראשונה התארח שר הדתות הרב אביטן והשר אלי כהן, וגיא גיל חברנו איש עסקים מדהים מאשקלון. אנחנו נשלב בין העולמות, חשוב לציין שאיתי ואני שונים מאוד בהשקפות הפוליטיות שלנו, ויחד עם זאת מנהלים שיח מכובד ומכבד וזה מסר שחשוב לי להעביר. למרות המחלוקות חובה לנהל דיון מכובד, אחרי הכל אנחנו עם אחד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


על מה תדברו שם?
"נדבר בשלב הזה מלבד הראיונות, בעיקר על השבוע הפוליטי שהיה ברמה הארצית וברמה המקומית, וכן נעלה בעלי עסקים שנפגעו בקורונה וננסה לסייע להם, נקדם יוזמות לקידום בני נוער ונסייע לכל מי שרק אפשר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר