תכנית Tech School. צילום: monday
תכנית Tech School. צילום: monday

"הזדמנות להיחשף לעולמות חדשים": לימודי התלת מימד מגיעים לביה"ס באשקלון

חברת ההייטק הישראלית מאנדיי משיקה את תוכנית "Tech School" שתחל לפעול באשקלון ובבתי ספר נוספים בפריפריה. התכנית מיועדת לתלמידי חטיבות הביניים ומטרתה להעניק לתלמידים אפשרות לצמוח באזור הפריפריה, בעיקר באזורים שנפגעו מהמלחמה, באמצעות כלים וידע בעולם התלת מימד

פורסם בתאריך: 9.10.24 07:15

     

תכנית "Tech School" שיזמה חברת התוכנה הישראלית מאנדיי החלה לאחרונה לפעול ב-20 בתי ספר בפריפריה הגיאוגרפית, ביניהם גם בעיר אשקלון, בבתי הספר הממלכתים בעיר היין. מדובר בתכנית יוקרתית בהשקעה של מיליוני שקלים, המיועדת לחטיבות הביניים, שנועדה להקנות מיומנויות טכנולוגיות מתקדמות באמצעות למידה חווייתית ויצירתית בעולם התלת מימד.

Tech School בנויה מתוך התפיסה של מאנדיי שידע הוא כוח ושיש מגוון דרכים להעשיר ולקדם חינוך טכנולוגי, מעבר לכתיבת קוד. על בסיס עקרון זה, הצוות החינוכי של בית הספר הוא שיוביל את התוכנית החדשה וכך המיזם מסייע בהצמחת כוח הנהגה פנימי בבתי הספר ושמירת משאב הידע במוסדות החינוכיים.

תכנית Tech School. צילום: monday

תכנית Tech School. צילום: monday

מאנדיי תעניק את כל המעטפת הנדרשת ליישום התוכנית כולל מדפסות תלת מימד מסוג Bambulab, ציוד ראשוני לבתי הספר, מימון הכשרות, אירוח תלמידים במשרדי החברה ואירוע "מייקאתון" ארצי, שנתי. היקף ההשקעה הכולל בתוכנית נאמד במיליוני שקלים. התוכנית תושק גם בניו יורק, שם נמצא המשרד הגדול ביותר של מאנדיי מחוץ לישראל.

תכנית Tech School. צילום: monday

תכנית Tech School. צילום: monday

״אנחנו נרגשים להביא את הניסיון והידע שלנו מעולמות ההייטק לדור העתיד, וזאת מתוך אמונה גדולה שחינוך והשכלה הן הדרכים הטובות ביותר לייצר הזדמנויות ולתמוך בצמיחת הפריפריה, בפרט באזורים שנפגעו מהמלחמה", ציינה עופרי צור, ממובילות הפרויקט במאנדיי.

"מייקרים מאמינים שאין גבולות ליצירתיות. מתוך התובנה הזו, יצרנו תוכנית לימודים ייחודית המשלבת בין לימודים עיוניים וחוויה מעשית, המחוברת לעולמם של התלמידים והמורים ומעניקה להם הזדמנות להיחשף לעולמות חדשים ללא מחסומים יצירתיים או מגבלות גיאוגרפיות", הוסיף שראון פז ראש צוות המייקרים במאנדיי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר