פתיחת השנה במועצה האזורית שפיר
פתיחת השנה במועצה האזורית שפיר

"לא מתפשרים על חינוך": מרחבי לימוד חדשים במועצה האזורית שפיר

במהלך חופשת הקיץ השקיעה המועצה מיליוני שקלים בשדרוג ושיפור מוסדות החינוך במטרה לייצר מרחבי לימוד נעימים ואיכותיים, ובמקביל ערכה סדנאות לצוותים החינוכיים במטרה לשפר את איכות הלמידה

פורסם בתאריך: 5.9.24 07:13

     

3.5 מיליון שקלים הושקעו בתחום החינוך במועצה האזורית שפיר, שהקדישה את חודשי הקיץ עבור שיפוצים נרחבים בכל מוסדות החינוך – מעונות, גנים ובתי ספר. במהלך השדרוגים השקיעה המועצה בחדשנות ודיגיטציה, שיפוץ ספריות ומרחבי למידה חדשניים ברוח ה-STEM (לימוד מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה בדרכים יצירתיות), ופיתוח המרחבים הכפריים. 

 

המועצה פתחה השנה חמישה גני ילדים חדשים, בהם גן חינוך מיוחד חדש באבן שמואל המצטרף לשלושה גני החינוך המיוחד הקיימים במועצה. 468 תלמידי כיתה א' הצטרפו השנה לששת בתי הספר היסודיים הפועלים בתחומה של המועצה.

ראש המועצה בפתיחת השנה במועצה האזורית שפיר

ראש המועצה בפתיחת השנה במועצה האזורית שפיר

גם מערך ההסעות של המועצה שודרג ותוגבר בשני אוטובוסים חדשים של חברת וולוו, וכן הוקם מוקד תחבורה שייתן מענה להורים וילדים בנוגע לקווי ההסעות לתלמידים, והוא יופעל עד לאמצע ספטמבר.

המועצה השקיעה גם במתן סדנאות לצוותים החינוכיים במטרה לשפר את איכות השירות, וחידוד נהלי בטיחות. השירות הפסיכולוגי חינוכי נערך למתן מענים נרחבים והפעלת קבוצות הורים ותלמידים לבניית חוסן ומענים חברתיים. גם בנושא החינוך הבלתי פורמאלי, בהובלת מתנ"ס שפיר, מתקיימת עשייה משמעותית עם מאות אירועי תרבות ועשרות חוגים ופעילויות פנאי.

לצוות בתי הספר הצטרפו השנה שתי מנהלות חדשות – הרבנית נורית רוקח מנהלת את אולפנת מרכז שפירא וגב' נוי כהן מנהלת את תתמ"ד שפיר. השנה הושם דגש על חוסן ובטיחות: לינוי וקסמן מונתה לקב"טית מוסדות חינוך. כמו-כן, נערך ריענון למאבטחים בכניסות למוסדות החינוך.

ראש המועצה בפתיחת השנה במועצה האזורית שפיר

ראש המועצה בפתיחת השנה במועצה האזורית שפיר

"אנו גאים להשקיע משאבים רבים בחינוך דור העתיד שלנו במגוון תחומים ומודה לצוותי החינוך במועצה על היערכות למופת לפתיחת שנת הלימודים החדשה", אמר ראש המועצה, אדיר נעמן. "ההשקעה, המסירות והעבודה הקשה של כל המעורבים יבטיחו שנוכל להתחיל את השנה בצורה חלקה ובטוחה. במהלך החודשים האחרונים, עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם כל הגורמים הרלוונטיים כדי לוודא שכל התשתיות מוכנות, שכל הצוותים מוכנים ושכל התלמידים יוכלו להתחיל את השנה בצורה הטובה ביותר.

"תודה לכל המנהלים, המורים והצוותים החינוכיים על מחויבותם הבלתי מתפשרת לחינוך ילדינו. תודה גם להורים על התמיכה וההבנה בתקופה מורכבת זו. אני מאחל לכולנו שנת לימודים פורייה, מוצלחת ובטוחה, מלאה בהישגים והצלחות".

יפית בוכריס, מנהלת אגף החינוך: "מערכת החינוך במועצה היא מערכת פורצת דרך, המהווה מגדלור חינוכי, מעודדת שותפות, מצוינות וחדשנות. אנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח מערכת חינוך חדישות לצד חינוך לערכים וראיית האחר. אנו גאים בצוות המורים המסור שלנו, המלווה את התלמידים בצמיחתם האישית והלימודית. יחד עם ההורים והקהילה, אנו בונים עתיד מבטיח לדור הצעיר במועצה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר