הרב אפרים זיק, ראש ישיבת צביה הנכנס
הרב אפרים זיק, ראש ישיבת צביה הנכנס

"נהיה מגדלור של תורה לכל העיר": הרב אפרים זיק מונה לראש ישיבה צביה אשקלון

הרב אפרים זיק יחליף את ראש הישיבה היוצא - הרב משה ויצמן. לרב זיק ניסיון של 25 שנים בתחום החינוך, בהן כיהן בין היתר כרב הקהילה היהודית בפרו, ראש הישיבה התיכונית ברעננה ובתפקידו האחרון כראש אולפנה בשומרון

פורסם בתאריך: 2.7.24 09:50

     

הרב אפרים זיק מונה לתפקיד ראש ישיבת צביה אשקלון, ויחליף את ראש הישיבה היוצא הרב משה ויצמן, שהתמנה לכהן כראש ישיבת צביה הר ברכה.

 

הרב זיק, בנו של במאי הטלוויזיה והעיתונאי המוערך אדיר זיק ז"ל. הינו איש חינוך מזה 25 שנים, בהן שימש בתפקידים מגוונים וזכה להוקרה על פועלו החינוכי. נקודות שיא בקרירה החינוכית שלו התבטאו בתפקידו כרב הקהילה היהודית בפרו, ראש הישיבה התיכונית ברעננה ובתפקידו האחרון כראש אולפנה בשומרון.

בהליך החלפת התפקידים שיתפו פעולה רשת החינוך 'נעם-צביה', ועד ההורים ומינהל החינוך בעיריית אשקלון, שבחרו מבין כלל המתמודדים לתפקיד, את איש החינוך הטוב ביותר לטובת התלמידים וקידום החינוך בעיר.

הרב משה ויצמן. צילום: דוברות המוא"ז חוף אשקלון

הרב משה ויצמן. צילום: דוברות המוא"ז חוף אשקלון

"ישיבת צביה היא אחת מהישיבות המצוינות שיש לנו בעיר אשקלון, ששמה הולך לפניה", אמר ראש העיר תומר גלאם. "תלמידיה מגיעים להישגים מדהימים שנה אחר שנה, גם ברמה הערכית וגם ברמה הלימודית והתורנית. זה המקום להודות לרב ויצמן על שנים של עמידה בראש המוסד החינוכי החשוב הזה ולאחל הצלחה רבה לרב אפרים זיק, המנהל הנכנס. אני משוכנע כי הישיבה תמשיך לעלות מעלה מעלה ולהוכיח כיצד משלבים בין מצוינות, לערכיות ולאהבת התורה, הארץ והמולדת״.

עמיחי סיבוני, חבר מועצת העיר והממונה על החינוך הדתי בירך על בחירתו של הרב זיק לתפקיד. "הרב זיק בעל ניסיון רב בניהול מוסדות תורניים שהגיעו להישגים מרשימים מעבר להיות מנהיג חינוכי קהילתי. נתפלל ונשתדל יחד להצלחה מרובה של הישיבה. תודתי לרב משה ויצמן על כברת הדרך ותרומתו הגדולה לקידום ופיתוח ישיבה ואאחל לו הצלחה רבה בהמשך. תודה אחרונה לראש העיר תומר גלאם ולראש מנהל חינוך יובל זוזט על שותפות ללא עוררין בפיתוח וקידום החינוך הממלכתי דתי בעיר בכל עניין שעולה".

ישיבת צביה

ישיבת צביה

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט איחל בהצלחה לבעלי התפקידים החדשים: ״אני רוצה לאחל הצלחה רבה לראש הישיבה הנכנס של ישיבת צביה, הרב אפרים זיק, שהוא בעל ניסיון רב ומשמעותי בניהול מערכות חינוך ובדגש על התחום התורני. הרב זיק מצטרף לשדרת הניהול המוערכת והמצוינת שיש לנו בבתי הספר בעיר שמובילה את החינוך באשקלון להישגים פורצי דרך. תודה לרב ויצמן על ניהול הישיבה בשנים האחרונות בהצלחה וביד רמה. יחד, נמשיך לעשות ולהצליח״.

ראש הישיבה הנכנס הרב אפרים זיק הודה גם הוא לרב ויצמן, וייחל להצלחתו בתפקיד החדש. "ראשית אני מבקש להודות לראש הישיבה היוצא ר' משה ויצמן הי"ו שהוביל את הישיבה בשנים האחרונות לתורה ולמדע בהצלחה רבה. אני מאמין שיחד עם ההתעצמות המרשימה של העיר אשקלון, גם הישיבה העירונית צריכה לקיים 'ופרצת' ולעלות קומה במצוינות התורנית והערכית, להשתכלל ולהתפתח בלימודים הכלליים ובמגמות מובילות, להוות קהילה לומדת ומגדלור של תורה לכל העיר".

"אני מבקש להודות לראש העיר תומר גלאם ולראש מנהל חינוך יובל זוזט ולצוותו, לרשת החינוך 'נעם-צביה' ולנציגי משרד החינוך על האמון וההזדמנות. אני תפילה בפני בורא עולם שיתן לי את התבונה והכוחות להוביל את הישיבה במסילה העולה בית א-ל, להשפיע טוב בגידולם של בני אשקלון, לתורה, לגדולה, לאמונה, ליראה, למדע, להשכלה ולתרומה לעם ולחברה בישראל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר