אלכסנדרה ימין על רקע ביה"ס מצפה ברנע

"יוצאת למסע חדש": מנהלת בי"ס מצפה ברנע פורשת מתפקידה

אלכסנדרה ימין שניהלה את בית הספר מצפה ברנע מיום הקמתו נבחרה לנהל מרכז להכשרת מורים, "אעסוק בהשבחת עובדי הוראה ובפיתוח פדגוגיה חדשנית שתביא להישגים משמעותיים", אמרה ימין

פורסם בתאריך: 27.6.24 19:27

     

מנהלת בית הספר מצפה ברנע אלכסנדרה ימין זכתה במכרז לתפקיד מנהלת מרכז פסג"ה אשקלון.

מרכז פסג"ה הוא מוסד אזורי לפיתוח סגלי הוראה במערכת החינוך בישראל. המרכז מיועד לתת מענה לצורכיהם של עובדי ההוראה ושל מוסדות החינוך וליצירת מסגרות להתפתחות מקצועית של עובדי ההוראה.

ימין מסיימת את תפקידה כמנהלת בית הספר יסודי מצפה ברנע אותו ניהלה מיום הקמתו. במהלך השנים, הובילה את בית הספר התלמידים והצוות החינוכי להישגים חינוכיים מרשימים.

"בתקופתי כמנהלת, זכיתי לראות את בית הספר גדל ומתפתח, את התלמידים פורחים ומגיעים להישגים מרשימים", מסרה ימין, "אני יוצאת למסע חדש לפיתוח סגלי הוראה ומאמינה בכל ליבי כי ההון האנושי, הוא המבטיח את איכות החינוך ועתיד ילדינו והמדינה. אעסוק בהשבחת עובדי הוראה ובפיתוח פדגוגיה חדשנית שתביא להישגים משמעותיים בקרב התלמידים וצוותי ההוראה באשקלון".

בעירייה אומרים כי מינהל החינוך ברשות נערך לצאת בקרוב עם מכרז לניהול בית הספר מצפה ברנע.

ראש העיר, תומר גלאם: "אני רוצה להודות לאכסנדרה ימין שהובילה את בית הספר מיום הקמתו ביד רמה ובמקצועיות. אני סמוך ובטוח שהיסודות שהיא נטעה ימשיכו להוות מצפן למנהל/ת שיבואו אחריה ואני מאחל לה הצלחה רבה בדרכה החדשה״.

ראש מינהל חינוך ותנו"ס, יובל זוזט: "מנהלת בית הספר אלכסנדרה ימין, מסיימת את תפקידה כמנהלת בית ספר מצפה ברנע וממשיכה להיות חלק ממערך החינוכי בעיר. אני סמוך ובטוח כי הניסיון הניהולי העשיר, והמקצועיות של אלכסנדרה יסייעו בקידום מערך הפיתוח המקצועי של צוותי החינוך בעיר. זה המקום לומר תודה למנהלת על עשייה חינוכית משמעותית בבית הספר מצפה ברנע ועל יצירת אקלים חינוכי מיטבי. העשייה החינוכית תשמר ונמשיך לקדם את בית הספר ולהוביל את התלמידים והתלמידות לפסגות חדשות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר