פאב הג'ק
פאב הג'ק

לזכר המבלים שנפלו ונרצחו: פאב הג'ק בתפריט מיוחד באוקטובר

שני סוגי המבורגרים וקוקטייל מקורי במיוחד בתפריט שהשיקו היום בפאב הג'ק באשקלון לחודש אוקטובר בלבד, לזכרם של חבריהם האהובים שהיו חלק בלתי נפרד מהפאב, עד ה-7.10. לצד כל מנה בתפריט נמצא ברקוד לסריקה באמצעותו תוכלו לקרוא עליהם, ולעולם לא לשכוח

פורסם בתאריך: 7.10.24 21:53

     

החל מהערב ובמהלך כל חודש אוקטובר, יפעיל פאב הג'ק באשקלון תפריט ספיישלים ייחודי שנקרא 'לכל החיים'.

התפריט הזה המוקדש באהבה, כבוד וגעגוע לאלכס לובנוב הי"ד שהיה חבר קרוב ולקוח קבוע, שחף ניסני הי"ד בת משפחה של מייסדי המקום ודני קסבצ'וק הי"ד שעבד בצוות הסיפון.

לצד כל מנה בתפריט הנציחו בג'ק את סיפורם של חבריהם באמצעות טקסט המספר מי הם היו. וכך נכתב:

תפריט חודש אוקטובר פאב הג'ק

תפריט חודש אוקטובר פאב הג'ק לזכרו של אלכס לובנוב ז"ל

FREE SPIRIT – לזכרו של אלכס לובנוב

"אלכס היה לקוח קבוע של הג'ק, חבר אישי, ואיש שהשאיר חותם בקהילות חיי הלילה והים של אשקלון. אלכס ודור החברים שאיתם גדל באשקלון היו ועודם חלק בלתי נפרד מהג'ק כמעט מיום פתיחתו. גם כשעסק בחיי הלילה מחוץ לעיר, נשמרו השיחות האישיות והמקצועיות והחלפת המידע לגבי הדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות. ביום חמישי שלפני, ישבנו יחד עם אלכס על הבר – בפינה מול הברזים – ונהנינו מערב כמו שתמיד היה עם אלכס, ערב של צחוק, שמחה וחברות אמיתית. מעבר לאיש חיי לילה וברמן ברמה הכי גבוהה, אלכס היה גם גולש מושבע וחלק בלתי נפרד מקהילת גולשי הסאפ של אשקלון. יחד עם כלל קהילת הגלישה בעיר, הם היו מחוברים למקום ולים האשקלוני שכולנו נושמים. רוחו החופשית, האהבה שלו לים והקשר המיוחד שהיה לו עם הבר ועם חיי הלילה בכלל, הם חלק מהסיפור של הג'ק ושל אשקלון. בנובה, אלכס ניהל את הבר וסייע עד הרגע האחרון לחבריו לחזור אל החופש. רוח חופשית, איש חיי לילה, חבר. אנחנו לומדים מאלכס לחלום בגדול, לנשום חופש, ולהיות מקצוענים עד הסוף – ותמיד בני אדם".

The Jack's Burger – לזכרה של שחף ניסני

"ההמבורגר של הג'ק מוקדש לזכרה של שחף ניסני היקרה שלנו, אחותו האהובה של מושיקו – אחד מהחברים הוותיקים בצוות הג'ק, שהיה ממקימי המטבח שלנו בשנת 2010 ואחד ממנהלי המטבח הראשונים. מושיקו הוא כיום המעצב הראשי של הג'ק, אחראי על כל הגרפיקה והרשתות החברתיות של המקום, החל מהתפריט ועד לחולצות הצוות. כל פיסת עץ בג'ק ספוגה מושיקו וככה גם ההמבורגר שלנו – שהוא אחד האנשים שהכי חתומים עליו, וששחף אהבה במיוחד, בדיוק בדרך שהוא מוגש בספיישל הזה. שחף שירתה כתצפיתנית בנחל עוז, וכדי להגיע לתפקיד עברה דרך שמתאימה לאנשים חזקים במיוחד. ככזו היא התמודדה עם מה שצריך ויצאה מהצד השני אישה חזקה במיוחד, טובת לב, נדיבה ואכפתית, ולא פראיירית בכלל, כזו שיודעת להגיע למטרה בדרך מיוחדת משלה. ילדה כל כך מיוחדת שגם "הפיל הכחול", שבה מורן – אחד הבעלים של הג'ק – חבר, כתבה עליה את השיר "מלכת השמש". כמה מתאים. משחף אנחנו לומדים לתת מכל הלב, להיות נחושים, לצמוח וכשצריך גם להתחדש – כמו השמש".

תפריט חודש אוקטובר פאב הג'ק

תפריט חודש אוקטובר פאב הג'ק, לזכרה של שחף ניסני ז"ל

Dirty Danny Burger – לזכרו של דני קסבצ'וק

"אחינו דני היה חבר בצוות הסיפון אבל באמת. חברו מגיל הגן של מנהל המטבח שלנו, יונתן גודוב, שמקדיש לדני את הספיישל הזה מכל הלב. דני היה חלק מהדם של המקום, חלק מדור מיוחד של ילדים שגדלו בג'ק לפני הגיוס לצבא, התגייסו מהג'ק לשירות והמשיכו לעבוד גם במהלך השירות הצבאי. כמו שזה נשמע – דני היה אחלה גבר. מוסר עבודה ברמה הכי גבוהה, מקצוען אמיתי, וחבר. אין דבר כזה שצריך את דני והוא לא שם. הרווחנו לראות אותו גדל במקום והרווחנו אותו כחלק מאיתנו. הצחוק והאופי המיוחד שלו נשארים טבועים בצוות הג'ק, דרך החברים שגדל איתם פה ומי שהוא חנך וגידל בעצמו. דרך האהבה שלו למקום והאהבה של המקום אליו. בנובה, דני כבר היה עוד שניה בחוץ, אבל הסתובב וחזר לעזור לחברים. אף אחד לא שואל איך ולמה דני עשה את זה פתאום – לנו זה ברור לגמרי. זה דני. ואנחנו לומדים ממנו איך להיות מקצוענים אבל גם מיוחדים, להיות חברים ושתהיה מילה – שאפשר יהיה לסמוך, עד הסוף".

תפריט חודש אוקטובר פאב הג'ק

תפריט חודש אוקטובר פאב הג'ק לזכרו של דני קסבצ'וק ז"ל

"הג'ק הוא מקום של חיים, של שמחה ושל אופטימיות", נמסר מפאב הג'ק. "המבט שלנו הוא לעתיד והתפריט עוסק בהשפעה החשובה שהייתה לכל אחד מחברינו על המקום ועלינו ובשיעורים החשובים שלימדו אותנו ושניקח איתנו הלאה לדרך. לכן גם שם התפריט 'לכל החיים'".

תפריט חודש אוקטובר פאב הג'ק

תפריט חודש אוקטובר פאב הג'ק


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר