עו"ד אמנון גולן. צילום: טל מחפודה
עו"ד אמנון גולן. צילום: טל מחפודה

הואשמת בעבירה פלילית? משרד עורכי דין אמנון גולן – ההגנה המשפטית שאתה צריך

אמנון גולן ושות' משרד עורכי דין מספק ייצוג אישי ומקצועי בתחומים הפלילי, התעבורה ודיני המשפחה. בראיון מיוחד, עו"ד גולן מדבר על חשיבות ההגנה המשפטית, המורכבות של עבירות מין ואלימות במשפחה, והמסר שלו: "חשוב להבדיל בין סוגי העבירות ולדאוג לטיפול הולם בכל מקרה"

פורסם בתאריך: 15.10.24 19:03

     

באם הואשמת באישום פלילי, לא משנה באיזה תיק מדובר, תזדקק באופן מידי לעורך דין פלילי מנוסה ומקצועי שיציב את צרכיך בראש הרשימה.

משרד עורכי דין אמנון גולן ושות', הוא משרד בוטיק הפועל למעלה מעשור ומתמחה במשפט הפלילי, תעבורה, דיני משפחה, מקרקעין, הוצאה לפועל, דיני צבא, משרד הביטחון ונזיקין. המשרד בבעלותו של עו"ד אמנון גולן, כולל חמישה עורכי דין מנוסים, המעניקים שירות משפטי מקצועי בתחומי המומחיות השונים. המשרד מספק ליווי אישי בגובה העיניים ומציע בניית תיק הגנה אפקטיבי המותאם לכל לקוח.

עו"ד אמנון גולן, מומחה בתחומי התעבורה, הפלילי ודיני משפחה, מייצג לקוחות המואשמים בעבירות פליליות מורכבות, כולל עבירות צווארון לבן, עבירות מין, אלימות במשפחה וכן בעבירות תעבורה ותיקי גירושין. השירות המשפטי מתאפיין באמפתיה והקשבה לצרכים של הלקוחות, תוך עבודה אינטנסיבית על התיק עד להשגת התוצאה הטובה ביותר. שוחחנו עמו על תחום המשפט הפלילי.

כיצד המצב הביטחוני משפיע על עבירות של אלימות במשפחה?
"ברור שהמצב הביטחוני הנוכחי יוצר מתח רב, דבר שמשפיע על התגברות מקרי האלימות בכלל ובתוך המשפחה בפרט", אומר עו"ד גולן. "השהות הממושכת בבית בעקבות סגירת מקומות עבודה יוצרת סיר לחץ בתוך המשפחה, שבו הקונפליקטים הכספיים והאישיים מתעצמים. זה מביא לכך שבני זוג, לעתים קרובות, פורקים מתח אחד על השני, בין אם זה לגבי הוצאות כספיות ובין אם זה לגבי פעילות משפחתית. אם בעבר בני הזוג התווכחו על נושאים כמו כיצד לנהל את התא המשפחתי, אז כיום התווספו למתח גם בעיות כלכליות וגם מתח עקב המצב הביטחוני, דבר שגורם להסלמת התגובות, מעבר ליכולת שלהם לפתור את הבעיות בעצמם. המתח הזה יוצר לעתים עלייה במקרים של אלימות פיזית".

בני זוג מתווכחים. צילום אילוסטרציה: rdne, pexels

בני זוג מתווכחים. צילום אילוסטרציה: rdne, pexels

עו"ד גולן משתף במקרים מיוחדים שבהם טיפל משפטית והם ממחישים את מורכבות הזו: "מקרה מיוחד בו טיפלנו וממחיש את השפעת המתח שקיים כיום על האלימות במשפחה, היה של נער שתקף את הוריו עד לרמה שהיו צריכים להתקשר למשטרה. האירוניה שבדבר, שאותם הורים שפנו למשטרה לעזרה ובשל כך בנם נעצר, הם אלו שפנו אלינו וביקשו שנייצג את הבן בהליך הפלילי שנפתח כנגדו. בסופו של יום ההליך עבר למסלול טיפולי. מקרה נוסף היה של בעל ואישה שהתווכחו בממ"ד תוך כדי האזעקה. הבעל דחף את האישה, ואחת הבנות תרגמה את מה שקרה כאילו אביה סטר לאמה והזמינה ניידת. לאחר טיפול של משרדנו הצלחנו להוביל לכך שהתיק נסגר בתשלום קנס של 500 ש"ח בלבד".

כיצד אתה מייצג נאשמים בעבירות מין, במיוחד בעבירות כלפי קטינים?
"בתחילת דרכי כעורך דין פלילי, החלטתי שאיני מייצג נאשמים בעבירות מין. בהמשך ועם צבירת הניסיון, הבנתי שהחלטה כוללנית זו היא טעות, וכי בתחום עבירות מין יש מינעד רחב, וצריך להבחין בין סוגי עבירות שונים. יש עבירות מין קשות וישנן שטחיות, ויש כמובן נאשמים שלא ביצעו את העבירה בפועל, וגם להם יש זכות לקבל ייצוג הולם לניקוי התיק הפלילי".

עו"ד גולן המתמחה בטיפול בעבירות מין, תוך הבאת הנאשמים לשיקום, מספר על מקרה לדוגמה: "נהג אוטובוס של הסעות ילדים שבאחת התחנות הושיב ילד על ברכיו. המלווה בהסעה הבחין במעשה וראה שהנהג מתחכך בילד מבעד לבגדים. הוא הזמין ניידת שעצרה את הנהג במקום. בעת שייצגתי את הנהג ולמדתי את המקרה, הבנתי כי על אף שעל פניו העבירה הוצגה כחמורה, התעמקתי בתיק והצלחתי לדלות ממנו עובדות ונסיבות מקלות שהציגו את המקרה באור אחר וככזה שהוא הרבה פחות חמור ממה שהוצג בתחילה. זאת פעולה שיכולתי לבצע לאור הניסיון שצברתי בתחום הזה. במקרה הזה, הנהג הביע חרטה והבין שהוא זקוק לטיפול, וכך הוא טופל בהתאם".

עצור. צילום אילוסטרציה: Kindel Media, pexels

עצור. צילום אילוסטרציה: Kindel Media, pexels

מה לגבי מקרים שהתגלו כלא נכונים?
"זו אחת הסיבות בגינן החלטתי להגן גם על נאשמים בעבירות מין", אומר עו"ד גולן ומספר על מקרים בהם החשד לעבירת מין התגלה כלא נכון: "למשל, ייצגתי אב ממשפחה חרדית שהואשם במעשה מיני בבתו הפעוטה. בת השנתיים וחצי. רופאת הילדים הבחינה באודם וגינלי חריג והוגשה תלונה כנגד האב על ביצוע מעשה מיני בבתו. בדיעבד, הסתבר שהילדה הייתה חולה, והאב פשוט התבלבל במיקום המדחום כשהוא ניסה למדוד לה חום. המשפחה קיבלה מדריכה טיפולית צמודה שתלמד את ההורים כיצד לטפל בילד קטין. זו דוגמה לאחד מהמקרים הללו בהם האשמה המיוחסת לאדם 'גדולה עליו' מבחינת הממדים וכל מה שהוא צריך זה לעתים זו הדרכה או טיפול כזה או אחר.

"מקרה נוסף הוא של אדם שהואשם בעבירת מין חמורה במיוחד, שעלולה הייתה להוביל ל-19 שנות מאסר. לאחר ניהול התיק בבית משפט ובגישור הוחלט כי, כל סעיפי האישום בעבירות המין יימחקו – החלטה ששינתה את חייו של הנאשם".

עו"ד אמנון גולן. צילום: טל מחפודה

עו"ד אמנון גולן. צילום: טל מחפודה

אילו שירותים אתה מספק בתחום התעבורה?
"אני מייצג במקרים של תאונות דרכים עם נפגעים, בין אם בתביעה ובין אם בהגנה. ברוב המקרים אני מטפל בפוגע בתיק ההגנה. גם שם יש לבדוק כל מקרה לגופו, אפילו במקרים בהם אדם נהרג," מסביר עו"ד גולן. "למשל, ייצגתי נהג שנכנס לכיכר ופגע בקשיש הולך רגל, פגיעה שגרמה למותו. בדקנו את צילומים ממצלמות שהיו בקרבת מקום שהוכיחו כי הקשיש שאחז בהליכון, איבד את האחיזה בו ואת שיווי משקלו ונפל לכביש לפני הרכב – כך שהנהג לא היה אשם בפגיעה – מה שהוביל לזיכויו".

"במקרים של תאונות דרכים במיוחד עם נפגעים, או בתאונה שבה נהרג אדם, חשוב מאוד לפנות בהקדם לעורך דין מומחה בתחום", אומר עו"ד גולן ומספר על מקרה נוסף: "טיפלנו בנהגת שהואשמה כי פגעה בהולכת רגל על מעבר חצייה. הנהגת פנתה אל משרדנו, אנו ביקשנו את חומרי החקירה מהמשטרה ולאחר שקיבלנו את כל החומרים הצלחנו להוכיח כי הולכת הרגל התפרצה לכביש ולנהגת לא נותרה כל ברירה. הנהגת קיבלה פסילה של 30 יום בלבד וקנס של 100 ש"ח – זו ענישה מינימלית ביותר בשל הנסיבות שמשרדנו הצליח להציג בבית משפט מול התביעה, בכל תיק פלילי ככלל".

לסיכום, עו"ד גולן מדגיש את החשיבות של ייצוג משפטי נכון: "בכל תיק פלילי, בין אם מדובר בעבירות תעבורה קלות או עבירות מין חמורות, חשוב ואף קריטי להיוועץ בעורך דין מנוסה ובעל הצלחות מוכחות. ההשלכות המשפטיות הן מרחיקות לכת הרבה מעבר לתוצאה הסופית בבית משפט, ולכן כדאי להבטיח ייצוג איכותי ומקצועי".

אמנון גולן ושות' משרד עורכי דין
כתובת המשרד: שדרות בן גוריון 18/7 אשקלון
אתר אינטרנט: http://www.amnongolan-law.co.il/
טלפונים: 052-6449306, 08-6580280


בשיתוף: אמנון גולן ושות' משרד עורכי דין


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר