רגע הפיצוץ ברכב
רגע הפיצוץ ברכב

"זה בטוח בגלל הביקורת שלי על העירייה": מי פיצץ את המכונית של הפעיל הפוליטי?

מ', תושב אשקלון ופעיל פוליטי מקומי, התעורר באמצע הלילה לאחר שרימון רסס הושלך על רכבו. הוא סבור כי הרקע לזה היא הביקורת החריפה שהוא משמיע על העירייה, אך כעת חושש לשלום משפחתו ומתכוון להפסיק את הביקורת. "סיכוי טוב מאוד שאפסיק לכתוב", הוא אומר. צפו בתיעוד האירוע החמור

פורסם בתאריך: 4.8.24 16:40

     

מ' הוא פעיל פוליטי מקומי מוכר באשקלון שנוהג לכתוב טורי ביקורת נשכניים בתקשורת המקומית וברשתות החברתיות שמכוונים בעיקר לעיריית אשקלון.

כבר שנים שהוא נוהג לכתוב את דברי הביקורת שלו, אלא שהלילה התרחש אירוע חריג מאוד שעשוי לשנות זאת.

זה היה בסביבות השעה 1:50 כאשר פיצוץ עז נשמע בשדרות הציונות באשקלון. דיריי הרחוב ובהם מ' עצמו חשבו בהתחלה שמדובר ברקטה שנורתה מרצועת עזה, אלא שבשעה 3:30 קיבל מ' שיחת טלפון מהמשטרה והוא נדרש לגשת לרכב שלו.

השוטר במקום סיפר לו כי רימון רסס הושלך על הרכב שלו וגרם לו לנזק. בסרטון של מצלמות האבטחה נראה אופנוע מתקרב לרכב שלו ואז משליך את הרימון ושניה לאחר מכן מתרחש הפיצוץ.

צפו בתיעוד:

השוטר שאל אותו אם יש לו סכסוכים, אבל מ' ענה שאין לו סכסוכים וכי הוא סבור שזה קרה בשל הביקורת החריפה שלו על העירייה. "אני בטוח שזה בגלל הביקורת שלי על העירייה",הוא אומר, "אני מאמין שיש גורמים שזה הפריע להם מה שכתבתי אבל כנראה יש מה שקורא את זה וזה מפריע לו. זאת פגיעה בחופש הביטוי והדמוקרטיה".

חוקרים, חבלנים וחוקרי המז"פ של המשטרה אספו ראיות וממצאים בזירה במטרה להתחקות אחר זהות החשוד במעשה.

השוטרים והחבלנים בזירת האירוע

השוטרים והחבלנים בזירת האירוע

השוטרים והחבלנים בזירת האירוע

השוטרים והחבלנים בזירת האירוע

בבוקר ניגש מ' למשטרה ודרש כי היא תחקור את האירוע הזה בחומרה, "הסברתי שמעבר לזה שאני אדם נורמטיבי, אני איש פוליטי, אני ברשימה פוליטית. אני אזרח נורמטיבי. לא עבריין ולא דמות עבריינית ואין לי חברים עבריינים ואני לא נוגע בדברים האלה. הגשתי תלונה והתלונה עברה לימ"ר לכיש".

אתה חושש?
"אני לא חושש, אני מאמין שזה סוג של אזהרה ולא נראה לי שזה ימשיך מעבר לזה. אבל אני חושש על הבת שלי עכשיו סיימה 200 ימי מילואים והיא יכלה באותו המזן לשבת באוטו ולשמוע מוזיקה".

אתה תמשיך לכתוב את דברי הביקורת שלך?
"אני לא יודע. אני לא מסתכל על טובתי האישית, אני מסתכל על טובת התא המשפחתי. ואם התא המשפחתי שלי יפגע אז שיעשו מה שרוצים, העיר יכולה ללכת לעזאזל, זה כבר לא מענין אותי".

אז יש סיכוי שתפסיק לכתוב את הביקורת שלך על העירייה בגלל זה?
בוודאי. סיכוי טוב מאוד. אם המשטרה לא יודעת להגן על הדברים האלה, אז אין לי מה לומר".

הנזק לרכב

הנזק לרכב


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר