כנס הנקה באשקלון
כנס הנקה באשקלון

אימהות, אבות, תינוקות וגם סבתות: מאות בכנס ההנקה העירוני באשקלון

כנס הנקה התקיים בעיר אשקלון אליו הגיעו מעל מאה אימהות ובני משפחותיהן, על מנת לקבל כלים וידע על הנקה נכונה. הם נהנו מכיבוד עשיר, סדנאות ופעילויות, וגם מהרצאתה של מיכל צפיר "החיים שתרצי ליצור לעצמך"

פורסם בתאריך: 29.7.24 21:02

     

במסגרת השבוע הבינלאומי לעידוד הנקה, קיימה העיר אשקלון כנס הנקה מושקע במיוחד. הכנס נערך במרכז הקהילתי 'נווה אילן' ואליו הגיעו כמאה נשים, סבתות ואבות, כדי לרכוש כלים להנקה נכונה וליהנות מהרצאות וסדנאות חווייתיות.

 

הכנס מתקיים חמש שנים ברציפות בהובלת עיריית אשקלון, באמצעות המשרד לקידום מעמד האישה, הווטרינר העירוני ומחלקת הספורט ובשיתוף לשכת הבריאות מחוז אשקלון וביה"ס האקדמי לאחיות ברזילי.

כנס הנקה באשקלון

כנס הנקה באשקלון

במהלך הכנס נהנו המשתתפות והמשתתפים מהרצאות טד, ידע על הנקה בראי ההלכה המעניקה כלים וידע בתחום ההנקה, יתרונות ההנקה לאם ולתינוק, סדנאות עיסוי תינוקות ואף מייעוצי הנקה פרטניים ומעגל נשים להדרכת הנקה לנשים לפני לידה, והכל לצד כיבוד חלבי עשיר. את הכנס חתמה ההרצאה של מיכל צפיר בנושא "החיים שתרצי ליצור לעצמך".

הרצאתה של מיכל צפיר בכנס הנקה

הרצאתה של מיכל צפיר בכנס הנקה

האבות והסבתות נהנו מהרצאה על חשיבות התמיכה באימהות מניקות ומסדנת עיסוי לתינוקות המהווה כלי לשיפור ולחיזוק הקשר בין ההורה לתינוק, לשיפור השינה, להקלה על כאבי בטן וגזים ולהתפתחות הרגשית של התינוק.

"אנו בעיריית אשקלון שמחות כל שנה מחדש לקיים כנס הנקה עירוני ולאחד את כל השותפות בעיר, כדי להעצים את האימהות, ההורים והמשפחות", אמרה יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, עו"ד תמר יוספי.

כנס הנקה באשקלון

כנס הנקה באשקלון

"ושמחים להעניק להן כלים, ידע, הכוונה ותמיכה במטרה לעודד את ההנקה. וכדי להבליט את היתרונות הבריאותיים – לאם ולתינוק, הכלכליים למשפחה, והאקולוגיים לסביבה כולה, זאת כחלק מקידום בריאות הציבור בתמיכת ראש העיר תומר גלאם ובהתאם למדיניות העירייה. השנה שבוע ההנקה הבינ"ל הינו בסימן הנקה רפואה מונעת לחיים. הנקה הינה אבן יסוד של רפואה מונעת באשר היא מונעת תחלואה כבר מרגע הלידה ולאורך החיים, מורידה סיכון למחלות כרוניות ומחזקת את המערכת החיסונית. ההשקעה בהנקה בתחילת החיים, משתלמת לכל החיים".

כנס הנקה באשקלון

כנס הנקה באשקלון

המפקחת המחוזית של לשכת הבריאות מחוז אשקלון, אורלי עמרם: "אני מברכת אתכן על השתתפותכן בכנס ההנקה שמתקיים זו השנה החמישית בעיר אשקלון. הכנס המהווה חגיגה לנשים מניקות ולנשים מניקות שבדרך ומסמל את השותפות ההדוקה בין הרשות ולשכת הבריאות. אני מאחלת לכולנו הנאה מההרצאות ומהסדנאות שהכנו עבורכן שיועברו ע״י צוות האחיות המקצועיות שעובדות בטיפות החלב במחוז וכמובן מיועצות ההנקה שמחכות לכן למתן ייעוצי הנקה".

מבית הספר האקדמי לאחיות בברזילי, מסרו ד"ר איריס לייבוביץ נשיא, גב' ורד הברמן, גב' אינה דובינסקי כי הן רואות חשיבות גדולה בהעלאת המודעות וקידום נושא ההנקה עבור אימהות ואימהות לעתיד. "הנהלת וסגל ביה"ס האקדמי לאֲחָיוּת ברזילי, מקדמת ומעודדת את חשיבות ההנקה בקרב אימהות ורואה חשיבות מקצועית וערכית בהכשרת דור העתיד של אחיות המודעות לקידום התמיכה בהנקה כחלק מקידום בריאות התינוק והאם. השנה תחת הסלוגן של "הנקה – המגן שלי לחיים", סטודנטיות לאֲחָיוּת מקיימות פעילות אינטראקטיבית, להעלאת המודעות לחשיבות ההנקה כמגן לחיים. אני מברכת את כל השותפים לעשייה המבורכת והמשותפת המתקיימת כל שנה, שמטרתה להעצים ולתמוך באימהות מניקות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר