קובי סאסי ז"ל
קובי סאסי ז"ל

הותיר אישה ושלושה ילדים: קובי מאשקלון נפל בעבודה ונהרג

סאסי נפל מגובה במהלך עבודתו בבית בשכונת אפרידר ונפצע באורח קשה. כעת הוא נפטר מפצעיו בבית החולים סורוקה והלוויתו תתקיים הערב

פורסם בתאריך: 9.7.24 18:13

     

בשורה קשה מבית החולים סורוקה שבבאר שבע: יעקב (קובי) סאסי, תושב אשקלון בן 48, לחייו שנפצע קשה בתאונת עבודה, הלך לעולמו.

הוא הותיר אחריו אישה, עינת ושלושה ילדים. הלוויתו צפויה להתקיים הערב בשעה 22:00 בבית העלמין בגבעת ציון.

"בצער רב וביגון מודיעה על פטירת חתני קובי סאסי היקר והאהוב שנלקח מאתנו. קובי אוהבת אותך חתן יקר שלי. הלב נקרע", כתבה חמותו.

"הוא איש עם שמחת חיים, תמיד שמח בחלקו, אף פעם לא מתלונן. הדבר היחיד שעמד לנגד עיניו לדאוג לרווחת המשפחה שלו", סיפרה בת משפחה שלו.

התאונה הקשה התרחשה ביום ראשון, כאשר סאסי עבד בשיפוץ של בית ברחוב הדרור באשקלון ולפתע הוא נפל מגובה של שתי קומות. פציעתו הייתה קשה מאחר ובנפילתו הוא נחבל קשות בראשו.

צוות של מד"א שהוזעק למקום טיפל בו ופינה אותו לבית החולים ברזילי כשהוא במצב קשה. "הובילו אותנו אל הפועל ששכב כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלת ראש קשה", סיפר פראמדיק מד"א בן ציון טטרו, "הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

בהמשך הועבר סאסי לבית החולים סורוקה כשהוא מורדם ומונשם ומצבו מוסיף להיות קשה מאוד.

קובי סאסי ז"ל

קובי סאסי ז"ל

ביומיים האחרונים ביקשו בני משפחתו להרבות בתפילות עבורו – יעקב בן ויולה, "דוד שלי הלך ליום עבודה רגיל, נפל ונחבל בראש וכרגע המצב שלו קריטי מורדם ומונשם", ככתבה אחיינית שלו, "הוא אריה והוא חזק והוא נלחםםםם אבל הוא צריך את העזרה שלנו! תעזרו לו עם התפילות שלכם! בבקשה. מחכים לו 3 ילדים בבית, אישה משפחה גדולה ועיר שלמה שאוהבת אותו".

היום כאמור, למרות מאמצי הרופאים הוא נפטר.

"אנו עדים להתדרדרות חמורה במצב בטיחות העובדים", מסרה הדס תגרי, מנהלת 'הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה', "כאשר בנוסף לתאונת מותו הטרגית של קובי סאסי ז"ל, מתחילת שבוע זה נהרגו 5 עובדים בחמש תאונות עבודה קטלניות שונות, מהם 3 היום: הבוקר נהרג אינסטלטור שנפגע מגזים רעילים בבור ביוב במודיעין עלית, בצהריים נהרג עובד שנפל מגובה במפעל במישור רותם ליד דימונה, ואחר הצהריים נהרג עובד שנפל לפיר באתר בנייה בהוד השרון.

"רצף מחריד זה הוא ביטוי למגמה חמורה של עלייה דרמטית במספר תאונות העבודה הקטלניות, נוכח ירידה בהיקף הפיקוח והאכיפה של משרד העבודה. באזור הדרום במיוחד, הוכפל בשנת 2023 מספר תאונות העבודה הקטלניות והגיע למניין מחריד של 21 הרוגים לעומת 10 בשנת 2022, ופצועים רבים מאד. אנחנו קוראים למשרד העבודה להגביר את מאמצי הפיקוח והאכיפה, ולמשטרת ישראל ולפרקליטות לחקור בנחישות תאונות אלה לבחינת שאלת האחריות הפלילית להן ולמצות את הדין עם האחראים להן, על מנת להביא לנטילת אחריות מצד המעסיקים ושיפור רמת הבטיחות באתרי העבודה המסוכנים."


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר