מרב מיכאלי ותומר גלאם. צילום: סיון מטודי
מרב מיכאלי ותומר גלאם. צילום: סיון מטודי

"חזור בך והתנצל": מרב מיכאלי מאיימת לתבוע את תומר גלאם

שרת התחבורה לשעבר שלחה מכתב התראה לפני תביעה לראש עיריית אשקלון תומר גלאם. במכתב היא דורשת ממנו לחזור בו מדברים שאמר בוועידת השלטון המקומי, להתנצל ולתרום עשרות אלפי ש"ח למטה משפחות החטופים

פורסם בתאריך: 13.6.24 19:36

     

שרת התחבורה לשעבר, ח"כ מרב מיכאלי שלחה היום מכתב התראה טרם פנייה לערכאות משפטיות לתומר גלאם, ראש עיריית אשקלון בעקבות דבקים שאמר בוועידת מרכז השלטון המקומי 2024.

בוועידה שהתקיימה לפני מספר ימים, ראיינה העיתונאית קרן מרציאנו את גלאם וביקשה ממנו להתייחס ל"שיטת היהלומים" של שרת התחבורה מירי רגב כפי שנחשף בתוכנית "המקור" ולפיה ניתן תעדוף לרשויות המזוהות עם הליכוד ומצד שני ראשי רשויות שאינם מזוהים עם הליכוד נדחו בקשותיהם.

גלאם הגיב ואמר: "אני יכול לומר לך, שלפניה שירתה שרה, מרב מיכאלי, שנתנה הנחיה ברורה למשרדים שלה, בגלל שאני ליכודניק, לא להעביר אפילו את הכסף השוטף לאשקלון".

מרציאנו שאלה: "באמת? בתקופת מרב מיכאלי לא הועברו אליך אפילו כספים שוטפים?"

גלאם הגיב: "לא עברו כספים שאושרו, וגם החלטות ממשלה שנקבעו, עצרו את כולם כל התקופה שהיא הייתה".

צפו בדברים שקוממו את ח"כ מיכאלי:

מטעמה של ח"כ מיכאלי כי דבריו של גלאם הינם "שקר גס. כשרת תחבורה, נפגשה מיכאלי עם גלאם, ללא קשר להשתייכותו הפוליטית, ואישרה לקדם את ההסכם התחבורתי לפיתוח העיר בהיקף כספי של מאות מיליוני שקלים שכלל את בנייתה של תחנה מרכזית חדשה בעיר".

במכתב שנשלח מטעמו של עו"ד דור ליאונד ממשרד עורכי הדין זאב ליאונד ושות' נכתב, "אשר על כן, הצגתה של מרשתנו כמי שהנחתה, כביכול, לעצור את כל העברות הכספים לאשקלון ממניעים זרים, אינו אלא ניסיון להכפוש את מרשתנו ולעשותה מטרה לשנאה, על מנת לגרוף רווח פוליטי אישי. דבריך, כפי שצוטטו לעיל, הם שקריים, ומהווים פרסום לשון הרע כנגד מרשתנו".

עוד נכתב: "נוכח היכרותך עם הפרטים והעובדות, לא תוכל להישמע בטענה כי דברי הדיבה פורסמו על ידך בתום לב, או בשגגה. מדובר בפרסום שנעשה בכוונה ברורה ובוטה לפגוע במרשתנו, ממניעים פסולים, גם במחיר הטעיית הציבור בכלל, ותושבי העיר אשקלון בפרט".

ח"כ מיכאלי דורשת מגלאם התנצלות פומבית של ראש העיר על הדברים שאמר עליה ותרומה על סך 50 אלף ש"ח למטה המשפחות להשבת החטופות והחטופים וזאת תוך 7 ימים. "במידה ותימנע מלעשות כן, ימחיש מחדלך את כוונת הזדון בפרסום המכפיש כנגד מרשתנו, ויגדיל עוד יותר את נזקיה המתגבשים. בהתאם לכך, תכלכל מרשתנו את צעדיה המשפטיים כלפיך", נכתב במכתב.

שרת התחבורה לשעבר, ח"כ מרב מיכאלי הוסיפה: "ערי הליכוד בפריפריה קיבלו בתקופתי תקציבים שממשלת נתניהו-רגב המושחתת והשקרנית לא השקיעה בהן מעולם. אין לי שום כוונה לאפשר לימין המסית, המושחת והשקרני לגרום לכולןם לחשוב שכולנו באנו בשביל הכסף, הכח והכבוד. אני אמשיך להיאבק על האמת, על שירות ציבורי ראוי ובלי קומבינות, כמו שמגיע לאזרחיות ואזרחי ישראל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר