כמו בכל שבוע, גם השבוע חולק מגזין "לאשה" למנויים והוצב בעמדות המכירה הרבות ברחבי הארץ. אלא שבניגוד לעבר, השער של העיתון הכל כך מזוהה עם נשים פנה דווקא לגברים תוך שימוש בפונט הידוע של המגזין.
"לאשה בפרויקט מיוחד לגבר" נכתב בשער באותיות לבנות על גבי רקע שחור, "אם אתה מתעצבן מאיך שהיא מתלבשת, מעדיף שהיא לא תיפגש עם חברות, מאבד שליטה כשאתם רבים, מאמין שהיא תמיד אשמה, מרגיש שלא תוכל לחיות בלעדיה, הגיליון הזה בשבילך".
השער הזה שעוצב במשרד הפרסום "בלאנקו" נוצר במסגרת יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים ועורר תגובות ושיתופים רבים ברחבי הרשת. אפשר היה לפגוש אותו בסטורי שפרסמו אושיות ידועות כמו דניאל גרינברג, ליטל שוורץ, ירדן הראל, ירין בוזגלו, רותם ישראל ועוד לצד כלי תקשורת כמו מאקו, גיא פינס, YNET ועוד.
"החלטנו להעלות מודעות גם בקרב גברים", מסביר סדון, "הגברים פחות נוטים לשוחח על זה ויש המון כאלה שעם עזרה והכוונה יכולים להימנע מלהיכנס לתוך המעגל הזה". סדון גם מסביר כי הפנייה שלהם לגברים דרך עיתון לנשים, "זו בדיוק ההפרעה שיצרנו במרחב – זה בסיס הרעיון – לקחת מגזין שמזוהה מאוד עם נשים ולייצר פנייה לגברים. חשוב לציין גם שמגזין לאשה מזה שנה שניה מעלה את הנושא לסדר היום ונותן במה לנושא חברתי חשוב כל כך. המהלך נוצר יחד איתם ובשיתוף פעולה מלא".
אבל זה לא מסתיים רק בשער בתור גימיק, במגזין עצמו, כך אומר סדון, "יש מגוון עצום של תוכן הפונה לגברים, נותן מענה לשאלות, נותן הכוונה מקצועית ובעיקר מייצר את השיח והמודעות וכן מראה שהנושא הזה קיים ויש גברים שצריכים ורוצים את הכלים בכדי לא להכנס לתוך מעגל האלימות".
רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"
הואשמת בעבירה פלילית? משרד עורכי דין אמנון גולן – ההגנה המשפטית שאתה צריך