איומים באקדח. צילום: דוברות המשטרה
שימוש באקדח. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

ערב כיפור: אם ל-4 מאשקלון נשלחה למעצר כי כיבסה בגדים של חשוד בירי

צעיר מאשקלון נעצר בחשד לירי לעבר רכב אחר, המשטרה עצרה אותו ואת בעלת הדירה שלו, אם ל-4 מאשקלון, שחשודה כי כיבסה את בגדיו כדי לשבש את החקירה. מעצרה הוארך עד לאחר יום הכיפורים ומעצרו הוארך בחמישה ימים

פורסם בתאריך: 15.9.21 17:42

     

בן 24 מאשקלון, נעצר אתמול על ידי שוטרי תחנת שדרות בחשד שהיה מעורב אירוע ירי במסגרתו הוא התחזה לשוטר.

על פי החשד הוא ועוד מספר אנשים נסעו ברכב שבבעלותו והוא הורה לרכב מסוים לעצור בצד לאחר שטען שהוא שוטר, ולאחר מכן נורו יריות לעבר הרכב. החשוד וחבריו נמלטו מהזירה והמשטרה מחפשת כעת אחרי האחרים שהיו איתו ברכב.

הנוסעים שישבו ברכב שנורו אליו היריות, הגישו תלונה במשטרה בעקבותיה נעצר הצעיר, אך הוא בחקירתו טען כי היה בחתונה בכלל.

כאשר במשטרה רצו את הבגדים אותם לבש באותו הערב, בין היתר כדי לחפש בהם סימנים של אבק שריפה, התברר כי בעלת הבית, שאצלה שוכר החשוד יחידת דיור באשקלון, כיבסה את הבגדים.

לאור זאת במשטרה החליטו לעצור גם אותה בחשד לשיבוש הליכי חקירה, כאשר במשטרה סבורים כי כיבוס הבגדים לא היה תמים.

השניים הובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, שם דרשה המשטרה להאריך את מעצרם ב-7 ימים.

ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

הסנגורית של הצעיר טענה כי מדובר בבחור צעיר ללא עבר פלילי ושאין כל ראיה שקושרת אותו לאירוע מלבד זה שהרכב שממנו בוצע הירי לכאורה, שייך לו. הדבר היחיד שקושר אותו הוא מספר של רכב שלפי הטענה הוא בבעלותו והיה באירוע – זה הכל… אין שום ראיה שהוא נכח באירוע ועד שקושר אותו למקום וזו שאלת הרכב בלבד", טענה.

השופטת נגה שמואלי מאייר האריכה את מעצרו ב-5 ימים.

לאחר מכן התקיים דיון בעניינה של האישה, שם טען הסנגור שה כי מדובר באישה לאל עבר פלילי אשר מכבסת באופן קבוע את בגדיו של החשוד והיא לא הייתה יכולה לדעת כי מדובר בבגדים שנעשו עמם עבירה. "היא לא בחרה לשבש חקירה או לשבש ראיות, המרחק בינה לבין העולם הפלילי הוא שמיים וארץ… מדובר באם ל-4 ילדים ששניים מהם תינוקות". הוא דרש לשחרר אותה למעצר בית.

השופטת נגה שמואלי מאייר כתבה בהחלטתה כי ישנו חשד סביר כי האי ביצעה את העבירות המיוחסות לה אך יחד עם זאת היא התייחסה לנסיבותיה האישיות והורתה כי מעצרה יוארך עד למחר בשעה 22:30.

סנגורה מיהר וערער על כך לבית המשפט המחוזי "מדובר בבת 35 נעדרת עבר פלילי, אמא לארבעה ילדים אחד בן שנתיים ואחד בן שנה בערך, בערב חג הם יהיו לבדם, האם יש צורך חקירתי בזה? מה היא יכולה לשבש? האדם האחר הוא עצור והוארך מעצרו בשעה ימים, מה היא יכולה לשבש?… האם היא מסוכנת? הייתם בבית שלה וחיפשת בכל מקום ולא מצאתם כלום, למה להחזיק אותה במעצר. אבקש להורות על שחרורה".

השופט אלון אינפלד כתב בהחלטתו כי אכן ישנה ראיה שמבססת חשד סביר כי האישה כיבסה את הבגדים כאשר היא מודעת לכך שהיא משבשת את החקירה. לאור זאת הוא דחה את ערעור הסנגור והאישה תישאר במעצר במהלך יום הכיפורים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר