עיריית אשקלון, באמצעות אגף הדוברות והשירות, החלה באחרונה בפרויקט חדש להכרת והוקרת עובדים עם תודעת שירות גבוהה תוך העצמת חווית השירות עבור תושבי העיר.
מידי חודשיים מתכנסת בעירייה ועדת שירות שמכריזה על ׳הטובים בשירות׳, עובדים שהעניקו שירות יוצא דופן, זאת לאחר שעמדו במספר קריטריונים, בהם: מדדים טובים בסגירת פניות – עמידה בזמני תקן והימנעות מחריגות, אחוזים גבוהים במדדי שביעות רצון ומכתבי הערכה של תושבים, יצירתיות העובד וחשיבה מחוץ לקופסה על מנת לפתור בעיות לטובת התושבים והמלצת הממונה הישיר.
בסבב האחרון של פרויקט 'הטובים בשירות' זכו בלה אוגארוב ממנהל כספים, אלי אביבי מהמחלקה הווטרינרית ויגאל סבג מאגף שפ"ע על אדיבותם לתושבים ושביעות רצון גבוהה מתפקודם כנותני שירות.
ראש העיר, תומר גלאם: "מהפכת השירות נמשכת ולצד פרויקטים ייחודיים כמו אוטובוס השירות והשיפורים הדיגיטליים שאנחנו מבצעים, חשוב לנו להשביח את עבודת נותני השירות, הן באמצעים הפרונטליים והן באמצעות המענים הטלפוניים השונים. על ידי הוקרה והערכה של העובדים המצטיינים אנחנו מגבירים את המוטיבציה שמשפיעה באופן ישיר על השירות לתושב, וזו המטרה העיקרית שלנו, שירות ברמה ובאיכות הגבוהים ביותר".
תושבים שקיבלו שירות יוצא דופן ורוצים להמליץ על עובד/ת עירייה מוזמנים לפנות בדואר אלקטרוני: [email protected].