הלווית משה אגדי ז"ל. צילום אילן אסייג
הלווית משה אגדי ז"ל. צילום אילן אסייג

"נוח על משכבך": מאות בהלוויית משה אגדי ז"ל

תחת הוראות של פיקוד העורף כשברקע קולות נפץ, נערכה הלווייתו של האזרח הראשון שנהרג מירי רקטות מאז מבצע צוק איתן

פורסם בתאריך: 5.5.19 18:14

     

לפני שעה קלה הסתיימה הלווייתו של משה אגדי ז"ל שנרצח מפגיעת רקטה בחצר בית בעיר. מאות השתתפו בהלוויה, למרות שפיקוד העורף אסר על התכנסות של יותר מ-300 איש, מאות הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה.

הלווית משה אגדי ז"ל. צילום אילן אסייג

הלווית משה אגדי ז"ל. צילום אילן אסייג

בכניסה לבית העלמין חולקו למשתתפים דפי הנחיות להתגוננות בעת הישמע אזעקה. בשל המצב הביטחוני כשברקע נשמעים קולות נפץ, התנהל מסע ההלוויה בזריזות.

אמש, היה אגדי בבית חמותו בשכונת נאות אשקלון, עם אשתו וילדיו, ועם הישמע האזעקה כולם רצו לממ"ד. משה שהיה בדרכו לשם נפגע מרסיסים ונהרג במקום.

הלווית משה אגדי ז"ל. צילום אילן אסייג

הלווית משה אגדי ז"ל. צילום: אילן אסייג

"אנו מלווים היום למנוחת עולמים את משה אגדי זכרו לברכה, תושב העיר, שנהרג מנפילת רקטה בביתו", ספד לו ראש העירייה, תומר גלאם. "הקלות הבלתי נסבלת בה רק אתמול בערב משה היה איתנו, בילה את השבת עם בני משפחתו, התפלל בבית הכנסת, דיבר וצחק, וכעת אנו טומנים אותו בעפר, אינה יכולה להימשך. זוהי מציאות הזויה, מסוכנת ובלתי נתפסת שאף אזרח במדינת ישראל, אף תושב בעיר אשקלון, אף ילדה וילד, לא צריכים להיות חלק ממנה. סבב אחר סבב, הסלמה אחר הסלמה, לעיתים קרובות, קרובות מדי, אנחנו משלמים את המחיר היקר ביותר שאומה יכולה לשלם על הזכות הבסיסית שלה להגן על עצמה – מחיר החיים של הקרובים לנו מכל".

משה אגדי ז"ל

משה אגדי ז"ל

גלאם ציין את כי בעוד יומיים יתקיים יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ואמר לבני המשפחה כי אין מה להציע להם מלבד מילים, כתף תומכת וסיוע, "אני מקווה שבכל זאת, תוכלו למצוא מעט נחמה במורשת הנפלאה שהותיר אחריו משה – מורשת של חסד, עזרה לזולת, חיוך מאיר פנים, לב רחב ואוהב, ידיים מושטת לעזרה ודרך ארץ, מורשת ערכית ומוסרית, אותה עליכם יהיה להמשיך ולהנציח לדורות הבאים במשפחה. משה היקר, נוח על משכבך בשלום. תהיי נשמתו של משה צרורה בצרור החיים".

הכניסה לבית בו נהרג משה אגדי ז"ל

הכניסה לבית בו נהרג משה אגדי ז"ל

חצר הבית בו נהרג משה אגדי ז"ל


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2VfetxJ


היום עלה מספר ההרוגים בסבב ההסלמה לשלושה, כאשר אדם אחד נהרג במפעל באזור התעשייה באשקלון ואדם אחר נהרג מפגיעת טיל נגד טנקים ברכבו בסמוך לקיבוץ ארז.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר