האם הסיוט של תושבת אשקלון יסתיים לפני חג הפסח? לפני כשנה רכשה תושבת אשקלון מקרר חדש, אבל היא לא שיערה לעצמה שהמקרר החדש יהיה בעבורה מקור לסיוט מתמשך ונזקים כספיים רבים.
זה החל כבר בהתחלה כשהמקרר החדש לא ממש קירר. הלקוחה פנתה לשירות הטכני של החברה שממנו רכשה את המקרר ובמרוצת השנה הספיקו לבקר בביתה לסירוגין לא פחות מ- 50 טכנאי שרות. טכנאי בא וטכנאי הולך. במהלך עשרות קריאות השירות והביקורים הוחלפו 7 פעמים כרטיסי פיקוד. הימים חולפים ושום טכנאי לא מצליח לגרום למקרר להתחיל לקרר. מוצרים רבים שהלקוחה רוכשת ומניחה בתא הקירור מתקלקלים ונזרקים לפח.
בלית ברירה פנתה הלקוחה ליו"ר הרשות להגנת הצרכן בהסתדרות בנפת אשקלון ומשם החלה פעילות במישור אחר.
נפש פנה מיד במכתב התראה בדרישה להחלפת המקרר הפגום ולפיצוי כספי באופן שיכסה גם את כל הנזקים שנגרמו לה במרוצת השנה.
החברה סרבה להכיר בכישלון העסקה ויצרה סחבת שלא הותירה לנפש ברירה אלא לתבוע אותה על סך של 10,000 ₪ בבית המשפט לתביעות קטנות באשקלון.
"המקרה הזה הוא חסר תקדים ומחייב להציב תמרור אזהרה במיוחד ברכישת מקררים, משום שקיים יבוא מקביל במקררים ומומלץ לרכוש מקרר מחנות או מרשת אשר משווקים מקררים באמצעות יבואן רשמי של המותג אותו מבקשים לרכוש" מסר היום נפש ל'כאן דרום' והוסיף "כמובן שאם יש תקלה או פגם לא צריך להמתין לעשרות ביקורי טכנאים, די בביקור שניים כדי להסיק מסקנה שהמקרר באיכות ירודה ומשרדנו יטפל בעניין".
בקרוב יתייצבו הצדדים בבית המשפט וכל אחד ישמיע את טיעונו אלא אם כן תחליט החברה לרדת מהעץ ולפצות את הלקוחה כמו שדרשה.